Kūrybinis žinojimas kompleksinėse aplinkose: kūrybiškumo sudaiktinimas, medijavimas ir vizualizavimas
Anotacija
Šio straipsnio tikslas yra dviejų prielaidų grandinių metodologinė sintezė, kuria siekiama paaiškinti didėjančią šiuolaikinio kūrybiškumo skverbtį į socialinius ir ekonominius santykius, aktualizuojant komunikacinį požiūrį. Makrolygiu galima kalbėti apie kūrybiškumo ekonomizavimą globalioje informacinėje erdvėje plačiąja prasme, mikrolygiu – apie kūrybiškumo organizavimo ir valdymo metodologijas. Koncepcija grindžiama kūrybiškumo sudaiktinimo hierarchiniu santykiu: „Kūrybiškumas – Kūrybinis žinojimas – Komunikacija“, kai kūrybiškumas išreiškiamas, vertinamas ir organizuojamas kūrybinio žinojimo architektonikos ir jo medijuotų pavidalų valdymo priemonėmis.