Mokinių požiūris į pažangos ir pasiekimų vertinimą kūno kultūros pamokose
Anotacija
Straipsnyje nagrinėjamas Lietuvos didžiųjų miestų vyresniųjų klasių mokinių požiūris į pažangos ir pasiekimų vertinimą kūno kultūros pamokose. Aptariamas mokinių požiūris į vertinimo objektus, mokinių ir kūno kultūros mokytojo vertinimo socialiniai ypatumai, vertinimo įtaka mokinių fiziniam aktyvumui per kūno kultūros pamokas ir po jų. Tyrimo rezultatai rodo, kad dauguma vyresniųjų klasių mokinių per kūno kultūros pamokas norėtų būti vertinami pažymiu, kur pagrindinis kriterijus būtų pastangos. Mokinių nuomone, savęs ir kūno kultūros mokytojo vertinimas sutampa ir neturi įtakos jų tarpusavio santykiams. Vertinimas kūno kultūros pamokose neturi didelės įtakos mokinių fiziniam aktyvumui – ši įtaka pasireiškia tik per kūno kultūros pamokas, o tai neatitinka fizinio aktyvumo rekomendacijų. Kūno kultūros mokytojams iškyla didžiulis iššūkis – kokiomis kitomis priemonėmis skatinti mokinių fizinį aktyvumą už mokyklos ribų.