Skaitmeninė era: nuo masinių medijų link medijų masės

  • Žygintas Pečiulis
Raktiniai žodžiai: skaitmeninė era, charakteristikos, masinė komunikacija, socialiniai tink­lai, turinio rengimas ir sklaida, ekonominiai modeliai, informacijos sklaida, vartotojo elgsena

Anotacija

Gyvename skaitmeninėje eroje, kurią galima apibūdinti įvairiais aspektais: analoginių informacijos laikmenų skaitmeninimas, tinklo visuomenės susiformavimas, vertikaliojo masinės komunikacijos modelio keitimas horizontaliaisiais socialiniais tinklais, tradicinės žiniasklaidos įtakos mažėjimas. Straipsnyje analizuojamos svarbiausios skaitmeninio amžiaus charakteristikos – interaktyvumas, momentiškumas, hipertekstualumas, konvergencija. Aptariant socialinių tinklų fenomeną ir tradicinės žiniasklaidos krizę, atskleidžiamos aktualios informacinės erdvės problemos: informacinio turinio rengimo, sklaidos, ekonominių modelių, vartotojų elgsenos pokyčių. Atkreipiamas dėmesys į informacijos patikimumo, žodžio laisvės, socialumo ir individualumo prieštaras.

Publikuotas
2016-10-05
Skyrius
Socialinių mokslų filosofija