Nuotolinio mokymo realybė ir iššūkiai – Gardajos universiteto Alžyre atvejis
Anotacija
Patyrus COVID-19 pandemijos apribojimus Alžyro universitetai ėmė naudotis nauju švietimo modeliu – nuotoliniu mokymu (e. mokymu). Šiuo tyrimu buvo siekiama atskleisti universiteto dėstytojų įsitraukimo į e. mokymo technologijas realybę ir šio mokymo metodui įtvirtinti svarbius veiksnius. Gardajos universitete buvo atliktas pedagoginio personalo kiekybinis tyrimas, naudojant klausimyną. Išvados išryškino esminį poreikį visa apimančių mokymo programų, suteikiančių universiteto dėstytojams įgūdžių, reikiamų efektyviam bendradarbiavimui su studentais e. mokymo(-si) platformose. Be to, tyrimo rezultatai leido akcentuoti kertinį universiteto administracijos vaidmenį skatinant dėstytojų įsitraukimą į e. mokymo platformas, teikiant gaires ir kuriant palankią infrastruktūrą, padedančią sėkmingai įgyvendinti e. mokymo(-si) iniciatyvas. Šios įžvalgos suteikia vertingų perspektyvų siekiant optimizuoti e. mokymo(-si) būdus Alžyro aukštojo mokslo srityje.