Klimato kaitos vertinimas skirtinguose auditorijų segmentuose Lietuvoje

  • Agnė Budžytė
  • Eimantė Zolubienė
Raktiniai žodžiai: auditorijos segmentavimas, visuomenės nuomonė, klimato kaita, komunikacija

Anotacija

Straipsnyje nagrinėjama klimato kaitos suvokimo problematika. Remiantis „Šešių Amerikų“ (angl. Six Americas) tyrimo metodologija analizuojami 2022 m. atliktos reprezentatyvios Lietuvos gyventojų apklausos duomenys. Gauti rezultatai leidžia identifikuoti šalies gyventojų auditorijų segmentus bei jų požiūrių į klimato kaitą skirtumus. Atlikus tyrimą nustatyta, kad Lietuvoje egzistuoja visų tipų auditorijos, tarp kurių dominuoja „susirūpinusiųjų“ ir „atsargiųjų“ segmentai, o šių segmentų turimos nuostatos klimato kaitos atžvilgiu reikšmingai skiriasi.

Publikuotas
2024-06-05
Skyrius
Pradžios puslapis