Vizualumo vaidmuo komunikacijos procese

  • Alexander Khorin
  • Ekaterina Voronova
Raktiniai žodžiai: vizualumas, vizualinė komunikacija, komunikacijos procesas

Anotacija

Informacijos srautai, be kurių neįmanoma įsivaizduoti modernią visuomenę ir jos kultūrinę aplinką, skaitmeninėmis technologijomis persmelkia visas individo gyvenimo sritis. Dėl to socialiniai procesai patiria drastiškus supančios tikrovės pažinimo ir transformavimo būdų bei formų pokyčius, ne mažiau kinta individo formavimas ir reprezentavimas visuomenėje. Tobulėjant skaitmeninėms informacinėms technologijoms reikšmingi pokyčiai ištiko XXI a. asmens gyvenamąją erdvę ir laiko percepciją. Internetas suformavo savą unikalią informacinę erdvę, pasižyminčią specifinėmis socialinėmis ir technologinėmis ypatybėmis. Virtualus tinklas yra erdvė globaliai komunikacijai ir itin greitam duomenų perdavimui, taip pat – aplinka žmonių interakcijai, nevaržomai tradicinės žiniasklaidos. Visa tai sukūrė naują kultūros tipą – virtualios realybės kultūrą, nes mūsų realybę iš esmės sudaro kasdienės virtualios patirtys.
Publikuotas
2021-01-24
Skyrius
Dirbtinis intelektas