Feministinė etika ir lyčių skirtumai, diegiant socialinės verslo atsakomybės iniciatyvas

  • Jintao Lu
  • Licheng Ren
  • Chong Zhang
  • Mengshang Liang
  • Nerijus Stasiulis
  • Justas Streimikis
Raktiniai žodžiai: feministinė etika, lytis, įmonių socialinė atsakomybė, veiksniai, direktorių taryba

Anotacija

Straipsnio tikslas – pateikti feministinės etikos įžvalgas remiantis empirinių tyrimų rezultatais apie moterų vaidmenį aukščiausiuose įmonių valdymo organuose bei lyčių skirtumus diegiant socialinės verslo atsakomybės iniciatyvas įmonėse. Šiuo metu daug moterų užima aukščiausias pozicijas verslo įmonių valdymo organuose ir priima svarbius strateginius sprendimus. Tačiau stokojama mokslinės literatūros tyrimų, analizuojančių lyčių skirtumus priimant strateginius sprendimus dėl socialinės verslo atsakomybės praktikų įgyvendinimo verslo įmonėse, nors šių praktikų įgyvendinimas iš dalies priklauso nuo įmonės direktorių tarybos sudėties. Straipsnio tikslas – remiantis mokslinės literatūros analize ir empirinių tyrimų rezultatais atskleisti lyčių skirtumus diegiant įmonių socialinės atsakomybės praktikas, paaiškinti juos iš feministinės etikos pozicijų bei nustatyti pagrindinius veiksnius ir barjerus, lemiančius įmonių socialinės atsakomybės įgyvendinimo sėkmę.
Publikuotas
2020-03-19
Skyrius
Socialinė ir politinė filosofija