Socialinis kapitalas elektroniniuose socialiniuose tinkluose

  • Jurgita Jurkevičienė
  • Eglė Butkevičienė
Raktiniai žodžiai: socialinis kapitalas, elektroniniai socialiniai tinklai, pasitikėjimas

Anotacija

Naujosios socialinės medijos, tokios kaip Facebook ir Google+, yra internetinės komunikacinės platformos, įgalinančios socialiai reikšmingas sąveikas tarp kontaktų virtualioje erdvėje (Ellison et al. 2014). Tyrimai rodo, kad naujosios socialinės medijos ypač palankios kaupti socialinį kapitalą, kadangi suteikia savo vartotojams galimybę burti heterogeniškus, iki tol neregėto dydžio elektroninius socialinius tinklus (Hampton et al. 2011). Straipsnyje pristatomi kiekybinio tyrimo rezultatai*, aptariantys socialinį kapitalą ir pasitikėjimą Lietuvos gyventojų elektroniniuose socialiniuose tinkluose. Tyrime naudota adaptuota D. Williamso (2006) interneto ir socialinio kapitalo skalė.
Publikuotas
2018-06-05
Skyrius
Straipsniai