Žiedinio verslo modelio integravimas į pakuočių pramonę

  • Olga Lingaitienė
  • Aušra Pažėraitė
  • Aurelija Burinskienė
Raktiniai žodžiai: žiedinė ekonomika, verslo modelis, pakavimo pramonė, atliekos, plastikas

Anotacija

Straipsnyje nagrinėjamas žiedinės ekonomikos verslo modelio integravimas į pakuočių pramonę ir žiedinės ekonomikos principų įtraukimas į veikiančios ES pakavimo įmonės modelį. Pagrindinis tikslas – pasiūlyti pritaikomus sprendimus dėl žiedinės ekonomikos principų integravimo į ES pakavimo įmonę bei kitų to sektoriaus įmonių veiklos modelius.
Pirmąją šio darbo dalį sudaro mokslinės literatūros analizė apie žiedinės ekonomikos principus, taikomus modelius bei nustatomi ir apžvelgiami pagrindiniai žiedinės ekonomikos principai, įvertinami pagrindiniai skatinantys ir ribojantys veiksniai. Analizuojant taikomus modelius, parenkamas labiausiai tinkantis modelis pakuočių gamybos srities įmonėms, sukuriant tvirtą teorinį pagrindą tolesniam žiedinės ekonomikos principų integravimui į įmonės veik­los modelį.
Antrojoje dalyje analizuojamos inovacijos, galinčios prisidėti prie žiedinės ekonomikos principų integravimo į ES pakavimo įmonės veiklos modelį. Siekiama išsiaiškinti, kas svarbu šio sektoriaus klientams, ką vertina įmonės darbuotojai ir vadovybė. Trečiojoje dalyje aprašomi tyrimo rezultatai. Straipsnis baigiamas išvadomis.

Publikuotas
2024-07-30
Skyrius
Straipsniai